Friday, October 15, 2010

Terima kasih ADAM

wah kononnye cinta adam untuk hawa!!!
terima kasih for such beautiful night before....
aku da mcm artis asyik kene capture sana sini.....simpan la ganbar tu!!! ship2 bertenggek sana sini!!! ahahaha...
cinta sempurna itu bukan utk aku....untuk org lain
sgt....sgt....sgt....rasa bersalah....
bukan niat utk menolak...
tapi x boleh menerima..
itu saje...
kamu sgt sempurna
tapi kesempurnaan itu milik org lain rasenye~
but i still remember..
your words...kalah shakespeare....if i can give u another chance....but if...
entah...
ape lagi yg aku cari ntah...aku pun x tau....
kene bersyukur....tapi aku yg tak tau erti syukur tu mcm mane....
nak start dari mane pun aku x tau...
kamu sgt baik..
honest...
lovely
bau kamu....sgt la.....(aku suke)
diri kamu...perfect...
tapi aku bukan utk kamu...itu shaja.....
titik

No comments:

Post a Comment